ALTEL Jalur Lebar Terlaju Yang Telah Diboikot Peniaga C***


Saya percaya anda pernah alami masalah gangguan internet dan line telefon yang macam biskut chipsmore. Kebanyakan masa bila masuk hutan atau balik kampung, memang susah nak dapat line telefon apatah lagi line internet. Lagi teruk bila balik raya, memang signal terus kong macam balik ke tahun 90-an.

sim kad altel

Saya pernah alami semasa menggunakan Maxis dan Celcom. Balik kampung je line tak de. Memang sakit hati punyalah hanya tuhan je yang tahu. Kerja-kerja semua terbengkalai. Walaupun tak dapat guna line telefon, lagi teruk bila call customer service samada Maxis mahupun Celcom, kedua-dua customer service ni bersikap acuh tak acuh, komplen tak dilayan. Atau kalau komplen pun tetap tak ada perubahan. Tapi, bil tetap kena bayar tiap-tiap bulan.

Dengan U-Mobile saya tak sure, tapi dari pengalaman rakan-rakan, kat sini saya kongsikan tentang ALTEL. ALTEL ni telco yang berkaliber, company bawah Syed Mokhtar Al-Bukhary yang dah dermakan RM 1,600,000 daripada kekayaannya untuk bantu muslim lain – fakta dari Forbes.

So saya tak ragu-ragu untuk rekemen juga ALTEL kepada pembaca blog ini. Namun, jangan ingat senang nak dapat beli simkad ALTEL, susah nak beli especially di kedai-kedai yang dimiliki oleh cina. Maklumlah, cina kan benci gila kat Syed Mokhtar.

Kenapa ALTEL laju dan tak de hiccup?

Kerana ALTEL mempunyai peratusan pegangan 4G terbesar di Malaysia. Sharenya melebih Celcom, no wonder laju.

Sebelum anda buat keputusan beli sim kad ALTEL, better baca testimoni dahulu.

beli sim kad altel testimoni
beli sim kad altel testimoni

Dan ini pula pelan dan kelebihan yang ada pada ALTEL dibandingkan dengan penyedia lain. Lihat dan bandingkan betul-betul.



1 comment:

  1. Ingin Cari Kaos Dakwah Terbaik, Disini tempatnya:
    Tshirt Dakwah Online

    Mau Cari Bacaan Cinta Generasi Milenia Indonesia mengasikkan, disini tempatnya:
    Buktikan Cintamu dengan Menikah

    ReplyDelete